Geceleri köprüden geçmem ben. Kendi kendime verdiğim bir söz bu. Birinin kendini suya attığını varsayın. Yapabileceğiniz iki şey var: Ya onu kurtarmak için arkasından suya atlayacaksınız ve bu soğukta sağlığınızı tehlikeye sokacaksınız! Yahut bırakacaksınız gitsin, o zaman da suya dalmaktan kaçınmanız tuhaf kırıklıklar oluşturacak üzerinizde. İyi geceler!