Çok fazla hoşuma gitmedi, belki de Adam Fawer'in Olasılıksız kitabının hemen ardından okumaya başladığım için bana öyle geldi ama çok fazla monotonluk ve tekdüzelik de yoktu diyemem, kurgu güzeldi fakat his eksikti.
İyi bir duvar ustası gibi örmek gerek hayatı yavaş yavaş ve derzlerini tek düze halinde, fakat harcı hazırlayan hammalı da eğitmeli o derzlerin düzgün oluşabilmesi için...
Okudum ve çok beğendim ne olursa olsun her insanın okuması gerektiğini düşünüyorum,sıkıcı olan tek şey bazı betimlemeleri çok uzatması ve bir şeyi tarif ederken çok abartması(klasik Fransız kafası)