"Artık kendi seslerimi duyamadığım için, ne yapacağımı tam olarak kestiremiyorum. Kanımca, bu hikayeyi onlar benden çok daha iyi anlatırdı. En azından neyin ilk neyin son yazılacağına, neyin ortaya geleceğini dair daha kesin fikirleri ve önerileri olurdu. Çünkü aradan bu kadar vakit geçtikten sonra her şeyi o kadar da iyi hatırlayamıyorum... "