"İyi ayarlanmış bir saat, bir saniyeyi bile ziyan etmez ! Hâlbuki biz ne yapıyoruz ? Bütün şehir ve memleket ne yapıyor ? Ayarı bozuk saatlerimizle yarı vaktimizi kaybediyoruz..."
Eğer insanlar sadece cezalandırılmaktan korktukları ya da ödüllendirileceğini umut ettikleri için iyi kalplilerse, o halde gerçekten çok acınacak haldeyiz.