Nisa

Oysa amatörlük ve asabilik, iradeye zarar veren iki hastalıktır ve tedavi edilmeleri gerekir.
İnsan ve Toplum
Reklam
İnsan Kalabilmek
George Orwell 1984 kitabında; “Hiçbir yararı olmayacağını bile bile insan kalmanın çok önemli olduğunu düşünüyorsan, onları yendin demektir.” diyor. Vicdanımdan yorulduğum anlarda kendime hep bunu hatırlatıyorum. 1984 twitter.com/ikincisatir/sta... George Orwell
Edebiyat
Saygıyla..
Sevgilim, ben tatlı bir aptal oldum. Ne çevremi görüyorum, ne konuşulanları işitiyorum. Gözümü duvara dikip seni düşünüyorum. Sen halâ bana eleştiriler yap bakalım. Kör kör seviyorsun diye! İnsan isterse sever körü körüne hem de. Ahmet #LeylaErbil Mektup Aşkları
Edebiyat

Nisa

, bir kitap okudu
Puan vermedi·200 syf.·
10 günde okudu
·
2021 39. kitabı
Tarık Efe
9.5/10 · 330 okunma
BİRAZ YORGUNUM Biraz yorgunum, kavgaları birikiyor insanın! Her uzvundan ayrı ayrı taşıyor acısı zamanla! Yaşımdan yorgun, yaşımdan telaşlıyım bugünlerde! Kaç yaşındayım sahi saymadım, bilmiyorum! Belki kırklarımdayım belki otuzlarımda! Belki de doksan sene yuvarlandım bu dünyanın sırtında! Hiç bilmiyorum! Hayat taviz vermediği hızı ve kavgasıyla akıp gidiyor! Baharın rahiyasından akıp coşan çiçeklerle hatırlıyorum lise yıllarımızı! Kimimize kış, kimimize bahar olup canıyla değen babalarımızı! Bu memlekette insanlar belki de en çok baba sancısıyla inliyor, en çok baba deyince aklımıza gelir çocukluğumuz! Mazinin araladığı perdeden sızıyor eski günler! Onlarla kavgalı onlarla sevdalı olduğumuz! En çok baba yokluğunun hüsranıyla kızıyormuş zaman ayrılığın yarasını! İnsan baba olunca anlıyormuş babasını! Erdem Bayazıt Dünün anısına.🌸
Edebiyat