George Orwell 1984 kitabında; “Hiçbir yararı olmayacağını bile bile insan kalmanın çok önemli olduğunu düşünüyorsan, onları yendin demektir.” diyor. Vicdanımdan yorulduğum anlarda kendime hep bunu hatırlatıyorum.
1984twitter.com/ikincisatir/sta...George Orwell
Sevgilim, ben tatlı bir
aptal oldum.
Ne çevremi görüyorum, ne konuşulanları işitiyorum.
Gözümü duvara dikip seni düşünüyorum.
Sen halâ bana eleştiriler yap bakalım.
Kör kör seviyorsun diye!
İnsan isterse sever
körü körüne hem de.
Ahmet
#LeylaErbil
Mektup Aşkları
BİRAZ YORGUNUM
Biraz yorgunum, kavgaları birikiyor insanın!
Her uzvundan ayrı ayrı taşıyor acısı zamanla!
Yaşımdan yorgun, yaşımdan telaşlıyım bugünlerde!
Kaç yaşındayım sahi saymadım, bilmiyorum!
Belki kırklarımdayım belki otuzlarımda!
Belki de doksan sene yuvarlandım bu dünyanın sırtında!
Hiç bilmiyorum! Hayat taviz vermediği hızı ve kavgasıyla akıp gidiyor!
Baharın rahiyasından akıp coşan çiçeklerle hatırlıyorum lise yıllarımızı!
Kimimize kış, kimimize bahar olup canıyla değen babalarımızı!
Bu memlekette insanlar belki de en çok baba sancısıyla inliyor, en çok baba deyince aklımıza gelir çocukluğumuz!
Mazinin araladığı perdeden sızıyor eski günler!
Onlarla kavgalı onlarla sevdalı olduğumuz!
En çok baba yokluğunun hüsranıyla kızıyormuş zaman ayrılığın yarasını!
İnsan baba olunca anlıyormuş babasını!
Erdem Bayazıt
Dünün anısına.🌸