Doğal düzende bütün insanlar eşit olduğundan ,ortak eğilimleri de insanlık durumudur ve insan olmada iyi yetiştirilmiş biri bununla ilgili meslekleri de kötü yapamaz.Doğa onu insan olarak yaşamaya çağırır.Yaşamak benim ona öğretmek istediğim meslektir...