Zehra Kayaalp

Zehra Kayaalp
@Zehra9393

Aruz

@Aruzaya
·
"İnsan, o da eli iyi gelmişse,hayatta kendini bir kere bütünüyle görür. Ömrün gerisi ya o sahneye yeniden kavuşmak için geçer ya da ondan kaçmakla."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

Kitapkurdu

@kit_ap
·
Biz vurmayı dokunmak, kırmayı sevmek, öfkelenmeyi inanmak sanan çocuklardık. Ne kadar sevilsek tamir olmayız.

Ceren İmir

@cerenimir
·
"Gülmek, dünyanın en güzel şeyidir."
1000Kitap

Kübra

@_vanilyacicegi
·
“Ölüm bildiğimiz kadar korkunç bir şey değildi. Yalnız biraz soğuktu o kadar...”
Sayfa 5 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı

Sıla

@canan4288
·
Ve denize bir dakika durup bakmaya vakitleri olmadığını söyleyen bu insanlar ne tuhaf mahluklardı.
Sayfa 14 - Türkiye iş Bankası·Kitabı okudu
1K