Bir şey oluyor bazen, bütün dünya bizim düşündüğümüzün tersini bile düşünse o kadar kuvvetli inanıyoruz ki o şeye, gerçekle bağımız kopuyor. Sonrası acı oluyor elbet.Olsun.Samimi bir acı,sahte bir mutluluktan daha kötü olabilir mi gerçekten ?
Acı ve cehalet insana büyük mutluluk ve bilgi sağlar. Çünkü "Yüce Varlık'ın" yarattığı güneşin altındaki hiç bir şey boşuna, anlamsız değildir.
ataç / Bir Gözyaşı Bir Tebessüm