Zehra çelebi

Benim için okumak biraz da teselliler arama yolculuğudur. Tüm rollerime uzanan bir teselli arayıcısıyım aslında... Kalb-i selim kalmayı kolaylaştırır teselliler. Annelik benim için "iyi bir teselli edici olmaktır" mesela, arkadaşlık, eşlik de tüm bunların üst başlığı kulluk da... Efendimiz'in hayatında da onun teselli edici yanına şahitlik ederiz her defasında. En sevdiklerimden biri de, Efendimiz'in fakirliğine üzülen Hz. Ömer'e söylediği "İstemez misin ya Ömer! Dünya onların, ahiret bizim olsun... cümlesidir.
Sayfa 17·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
… adalet, sevgi , tövbe ve gözyaşından ibaret gördüğü kalbine kanaat , sabır, şükür ve dostluk doldurmuştu. Mutluydu, içiyle barışıktı.
Sayfa 222·Kitabı okuyor

Zehra çelebi

, bir kitabı okumaya başladı
İskender Pala
7.6/10 · 2.745 okunma

Zehra çelebi

, bir kitap okudu
Puan vermedi·224 syf.·
3 günde okudu
·
Okunma: 04 Haziran 2026 00:00
·
2026 17. kitabı
İskender Pala
8.6/10 · 1.429 okunma