Giyotinin zor bir şey olmadığını, hiç acı çekmeyeceğimi, kolay bir son olduğunu ve bu şekilde ölümü kolaylaştırdığını söylüyorlar.
Bundan eminler mi ? Kim söylemiş ? Sepetin kenarından bir kafanın çıktığını ve “hiç acımadı ki “ diyen birine rastlayan oldu mu ?
Ya da öldükten sonra teşekkür etmek için geri dönen ve onlara “çok iyi bir icat , hiç laf etmeyin makine çok iyi çalışıyor “ diyen biri oldu mu ?