Zembîlfroş

Zembîlfroş
@Zembilfross
Kê mir, ji kîsê xwe çû
Rehber öğretmen
Mardin
Iğdır, 12 Aralık
92 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı

Zembîlfroş

, bir kitap okudu
Puan vermedi·116 syf.·
2020 133. kitabı
Kawa Nemir
9/10 · 14 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Hiç bir vakit aşkın ilk günleri kadar güzel değildir. O öyle bir zamandır ki her buluşma, her bakış insanı mutlu edecek bir şey getirir.
Giyotinin zor bir şey olmadığını, hiç acı çekmeyeceğimi, kolay bir son olduğunu ve bu şekilde ölümü kolaylaştırdığını söylüyorlar. Bundan eminler mi ? Kim söylemiş ? Sepetin kenarından bir kafanın çıktığını ve “hiç acımadı ki “ diyen birine rastlayan oldu mu ? Ya da öldükten sonra teşekkür etmek için geri dönen ve onlara “çok iyi bir icat , hiç laf etmeyin makine çok iyi çalışıyor “ diyen biri oldu mu ?
Sayfa 92·Kitabı okudu