21 Ocak 2024 Pazar 22:31
Dışarıda deli bir yağmur . İçim de ne yapsam geçmeyen bir öfke yığını. Kime? Neye ? Neden ? Hiçbir fikrim yok ama katlanamıyorum . Aynada ki aksime, içerideki televizyon sesine , çalan telefona gelen mesaja katlanamıyorum . Gittikçe artan bir öfke topu . Kızgın bir yağ gibi kavuruyor içimi . Bugün pazar ve ben çok kızgınım.
Kime ?
Bilmiyorum. Belki de en çok kendime .