Yas, kalben ve ruhen çektiğimiz acıdır. Kaybınızın yasını tutun, içinize sindirin, ona vakit ayırın. Ama bunun bir eziyete dönüşmek zorunda olmadığını bilin. Unutmayın ki, sevdiklerimiz de dahil olmak üzere hepimiz bu dünyaya filmin ortasında geliyoruz ve sonra da filmin ortasında çekip gidiyoruz. Ama biliyoruz ki, sevgi asla ölmez ve ruh, kayıp bilmez.
Ama içlerinen birine ufacık da olsa gülümsersem, sadece bu bile adamlardan birinin beni kendine eş olarak seçmesi ve benim zorla evlendirilmem anlamına gelebilir. Bir kadının kaderine karar vermek için bir gülümseme yetip de artıyor. Tuhaf denilecek kadar korkunç. Dikkat edeyim.