Kesinlikle muhteşem bir kitap. Şeker portakalından sıkılan, okumak istemeyen çocuklar bu kitabı okumalı, her sınıfın kütüphanesinde bu kitap mutlaka bulunmalı. Sadece çocuklar değil, büyüklerde okumalı bu kitabı. Ben okuyup çok beğendim ve sonrasında anneme, ablama okuttum, şimdi de abime okutacağım. Mutlaka okumalısınız, size çok şey katacağına eminim. Öyle yerleri var ki sadece 3 kelimesini okuyarak hıçkıra hıçkıra ağlayabilirsiniz.