Sjjsijs

Sjjsijs
@Zeynepkan
Vurulup tertemiz alnından, uzanmış yatıyor, Bir hilal uğruna, ya Rab, ne güneşler batıyor! Ey, bu topraklar için toprağa düşmüş, asker! Gökten ecdad inerek öpse o pak alnı değer
Reklam
Ah be Ismail abi . Ne vardı çocuk gibi sevinecek ? Bu dünyada en çok çocukları üzerler be abi .
Zamanın çoktan sildiği bir hata için cezalandırılabilir miydi insan ?
Odamda tek başıma olmayı diledim; Kitaplarımla başbaşa , Bu insanlardan uzakta

Sjjsijs

, bir kitap okudu
Puan vermedi·96 syf.·
2019 1. kitabı
Stefan Zweig
8.2/10 · 125bin okunma
Reklam