Oysa mutluluk denen şey planlanabilen bir şey değil ki. Anlarda gizlenen yıldız kaymaları gibi mutluluk. Yıldızın kaydığını biliyorsan mutlu olursun, illa ki göğe bakmaya da gerek yok. Yolda giderken denk gelinen hayrat çeşmesi gibi bir şey biraz da bu mutluluk. Kana kana içersin 100 km sonra yine içmek istersin. Bundan kaçamazsın. Nasıl olsa birazdan yine susayacağım o zaman şu soğuk sudan su içmesem de olur demek ne kadar mantıksız ise mutluluğu ertelemek de aynı oranda mantıksız.