Zaman geçirmek için mi tanışıyoruz, yoksa tanışmak için mi zaman geçiriyoruz? İki insan neden tanışmak ister? Birbirinden nefret etmek için mi? Kim sahiden tanıdığı birine sempati beseleyebilir ki?
Yakınlaşmak için ve uzaklaşmak pahasına tanışıyorduk işte.