zey

zey
Да, я думаю о себе в сасе.
istanbul
19 Ağustos 2009
77 okur puanı
Temmuz 2024 tarihinde katıldı
Bir çiçeğe benzetilecek kadar naif biri değildim..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ölüperden korkma, yaşayanlar daha tehlikeli
Kızdın, çünkü ben hayatıma devam etmeyi başardım…
- Siz ne istemiştiniz? + Kendimi asmak için bir ip. !!
“Biraz umudun kime zararı var?”