Gündüz güneş ışığı içinde ayrılıyoruz, her birimiz, başka başka fikirlerimizle ayrı ayrı dünya oluyoruz : Gece oldu mu koyunlar gibi bir başa verme ihtiyacı başlıyor. Geceleri gündüzden ne bakar başkayız yağmurlu gecede, aylı gecede, aysız gecede, sevdiğimiz, yorgun sarhoş yahut hasta olduğumuz, yakınlarımızdan birini kaybettğimiz gecelerde ne kadar başka başka insanlarız....
Bir saat sonra ne olacağını biliyor musun?
Yarın kimbilir kafaca ondan çok aşağı hangi serserinin sıyrık coşkunluğu, yavan ukalalıklarını esrarlı budalalık veya deliliklerini zengin bir ruhun alameti gibi görüp başka bir hayale kurban gidecektir..