📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Birini sevmek, o öldüğünde üzülmek, ağlamak değil bence. İnsan hiç tanımadığı biri ölünce de üzülüp ağlaya bilir. Sevmek yaşarken yanında olmaktır, koşarken terini silmek, ağlarken ona omuz olmak, o gülerken onun gülüşünde kaybolmaktır. Sevmek mezar taşına sarılmak , toprağını koklamak değildir. Yaşarken sarılıp kokusunu duymaktır. Değer bilmektir.