Kimileri aşkın esirlik olduğunu söyler, doğrudur ama gönüllü bir esirliktir. Aşık olduğun için özgürlüğünden vazgeçmek seni yüceltir ama sevdiğin birinin yaşamını sınırlamak seni alçaltır. Başkasının hayatını zindana çevirenler, farkında olmadan kendilerini de o duvarların arkasına sokarlar. Çünkü her mahkumun bir gardiyana ihtiyacı vardır. Asla sevdiğin insanların gardiyanı olma.
“İnsanlardan yardım istemek mi?
Gülünç bir fikirdi bu.Babama,anneme,bir polise,hatta hükümete başvurmuş olsam bile kendi bildiğini okumakta mahir bu insanlar sadece bir hikâye uydurup meselenin üstünü kapatmaz mıydı?…”