Revengfox

Evet! Romantikler ölmez. Olmadık zamanlarda böyle yeniden doğar işte.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
beklenen geç geliyor, geldiği sırada insan başka yerlerde oluyor. o yüzden... beni hemen anlamalısın, çünkü ben kitap değilim, çünkü ben öldükten sonra kimse beni okuyamaz, ben yaşarken anlaşılmaya mecburum. beni bir gün unutacaksan bir gün bırakıp gideceksen boşuna yorma derdim boş yere mağaramdan çıkarma beni alışkanlıklarımı özellikle yalnızlığa alışkanlığımı kaybettirme boşuna tedirgin etme beni bu sefer geride bir şey bırakmadım tasımı tarağımı topladım geldim neyim var neyim yoksa ortaya döktüm beni bırakırsan sudan çıkmış balığa dönerim. bak döndüm... olur ya, belki bir gün tam senin gibi hissederim, senin heyecanların benim heyecanlarım olur: o zaman seni bütünüyle yaşarım, kim bilir? ama ben,
nerden başlıyorduk? ilk önce seviyor muyduk? yoksa ilk önce güveniyor muyduk?
... neyse, ben yalnız kalmalıyım başka çarem yok... Oğuz Atay
Aslında biz, herkesle birlikte, kendimizi de cezalandırmak istiyoruz. Bizim yaşamaya hakkımız yok, çünkü topluma bir katkımız yok; öldürmek istiyoruz.