Mehmet ÖZTÜRK

Mehmet ÖZTÜRK
"Kötülerin kaybetmediği bir toplumda çocuklara ahlâklı olmayı öğretemezsiniz"
Şiir saçmalıktır bence. Evet saçmalık, düpedüz saçmalıktır şiir! İşsiz güçsüzlerin uğraşacağı bir şey! Şiir yazmak lise öğrencilerine yakışır...Bu şiir belası var ya, sizin gençliği toptan çıldırtacak sonunda...”
Sayfa 58
Mehmet ÖZTÜRK
Hala yazdığım için halt etmiş diyorum 😂
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şiir saçmalıktır bence. Evet saçmalık, düpedüz saçmalıktır şiir! İşsiz güçsüzlerin uğraşacağı bir şey! Şiir yazmak lise öğrencilerine yakışır...Bu şiir belası var ya, sizin gençliği toptan çıldırtacak sonunda...”
Sayfa 58
Mehmet ÖZTÜRK
Halt etmiş 🙂
10/10
·256 syf.··
2021 18. kitabı
"Kapısı ve anahtarı olmayan bir kafesten yaşıyor gibiyim. Ve kimseye beni nasıl çıkaracağını anlatamıyorum." "Şimdiye kadar tek kelime konuşmadim. Neredeyse on bir yaşındayım." Ne yazsam az gelecek sanki. Melody... Ben de çok şey değiştirdin. Umarım kalıcı olur bu değişmeler... Kesinlikle okunması gereken kitaplar arasında olduğunu düşünüyorum. Bizlerin hayata bakışının aslında ne kadar dar çerçeve ile olduğunu kanıtlayan kitaplardan biri. Aslında zannettiklerimiz ile var olanlar arasındaki uçurumun yüksekliğinden düşmüş gibi hissettim. Özgürlük nedir, mutluluk nedir, başarı nedir.... Velhasılı kelam okuyun arkadaşlar. Belki bazı şeyleri gören gözlerimiz olduğu için değil, gören yüreğimiz olduğu için görmek şansına sahip oluruz bir gün. Kim bilir..
İçimdeki MüzikSharon M. Draper · Timaş Genç Yayınları · 202139,9bin okunma
Mehmet ÖZTÜRK
Bütün öğretmenlerin ve özellikle de sınıf öğretmenleri ve okul öncesi öğretmenlerinin kesinlikle okuması gerekiyor. Her çocuk özeldir cümlesini herkes kurar ama çok az insan buna gerçekten inanır. İnananlardan olma temennisi ile ...
tıpkı İsrail gibi. Bir sanıyorlar kendilerini halbuki darmadağınıklar.
Onlar, sizinle toplu hâlde göğüs göğse bir savaşa giremezler; ancak iyi korunmuş kalelerde veya siperlerin arkasında sizinle savaşı göze alabilirler. Kendi aralarındaki anlaşmazlıklar, çarpışmalar ve savaşlar da çok çetindir. Kuvvet ve yiğitlikleri birbirleriyle çarpıştıkları zamandır. Yoksa Allah için cihad eden müminlerin karşısında harb meydanına çıkacak olurlarsa, o kuvvet ve şiddetleri zayıflık ve yenilgiye dönüşür. Ayrıca sürekli birbirleriyle didişip dururlar. Dışarıdan bakınca onları birlik ve beraberlik içinde sanırsın; oysa kalpleri darmadağınıktır. Bir inanç etrafında toplanıp da gönül birliği ile hareket edemezler. Çünkü onlar, akıllarını kullanmayan ve bu yüzden de, doğru bir inanca ve sağlam ahlâkî ölçülere sahip olmayan inkârcı bir toplumdur. (Haşr'14)
Din
Mehmet ÖZTÜRK isimli okura yanıt verildi
Mehmet ÖZTÜRK
Ayetin niçin veya kimler için indirildiği kısmını sorgulamadım galiba beni yanlış anlamışsınız, sadece bahsedilen problemlerin günümüzde İslam topluluklarının temel sorunu olduğunu ifade etmeye çalıştım yoksa okuduğumu anlama gibi bir yetim var :-) kendinize çok iyi bakın bana sitem de etmeyin yoksa sizi Gülcan'a şikayet ederim. Bilginize.
tıpkı İsrail gibi. Bir sanıyorlar kendilerini halbuki darmadağınıklar.
Onlar, sizinle toplu hâlde göğüs göğse bir savaşa giremezler; ancak iyi korunmuş kalelerde veya siperlerin arkasında sizinle savaşı göze alabilirler. Kendi aralarındaki anlaşmazlıklar, çarpışmalar ve savaşlar da çok çetindir. Kuvvet ve yiğitlikleri birbirleriyle çarpıştıkları zamandır. Yoksa Allah için cihad eden müminlerin karşısında harb meydanına çıkacak olurlarsa, o kuvvet ve şiddetleri zayıflık ve yenilgiye dönüşür. Ayrıca sürekli birbirleriyle didişip dururlar. Dışarıdan bakınca onları birlik ve beraberlik içinde sanırsın; oysa kalpleri darmadağınıktır. Bir inanç etrafında toplanıp da gönül birliği ile hareket edemezler. Çünkü onlar, akıllarını kullanmayan ve bu yüzden de, doğru bir inanca ve sağlam ahlâkî ölçülere sahip olmayan inkârcı bir toplumdur. (Haşr'14)
Din
Mehmet ÖZTÜRK isimli okura yanıt verildi
Mehmet ÖZTÜRK
Cahit Zarifoğlu eksikliğin temelini ve olması gerekeni sana cevap olarak versin :-) "Doğuyu Batıyı bilmeliyim. Eski uygarlıkları derinlemesine incelemeliyim. Yükseliş ve düşüşlerin sebeplerini derinden derine araştırmalıyım. Allah'ın insanoğluna en büyük nimeti olan islâm inanç ve medeniyetine mensup olan bir toplum, nasıl olur da bugünkü acıklı duruma düşer? Bunun mutlaka bir veya bir çok sebebi vardır. Bunu bilmeliyim. İşte bütün bu konuları incelemekte ilim benim rehberim olacaktır."