Kitabı alırken bana ağaçlar hakkında bilgi verecek (Söğüt, Meşe, kayın... nerelerde yetişir, ne kadar yaşlanırlar o türün en eski ağacı nerededir gibi bu tarz bilgiler içeren) bir kitap olduğunu düşünmüştüm. Oysa yazar hangi ağacın kendisinin neyi deneyimlemesine yardımcı olduğundan bahsediyor. Ağaçlar üzerinden kendisini anlatıyor. Kitabı -benim beklentimden farklı bir içeriği olmasından kaynaklı da olabilir- zorlayarak bitirdim.
Ancak kitabın her sayfası çok güzel. Yeşil ağırlıklı çizimlerle dolu. Sırf bu çizimler için kitabı tutmayı düşünüyorum.
Ağaçlara ve bitkilere yönelik akademik olmayan bir kitapla karşılaştığınızda bana da bildirirseniz çok sevinirim