Merve

@Zooeyyy·
·
sabitlendi
Akşamları rüzgar camları döver, lamba da yanarken insanın ateşin karşısına geçip bir kitap okuması kadar hoş bir şey var mıdır? İnsan hiç bir şey düşünmez, saatler geçip gider. Yerinden bile kımıldamazsınız ama görür gibi olduğunuz diyarlarda dolaşırsınız ya da serüvenlerin gidişini izlersiniz. Romanlardaki kişilerle haşır neşir olursunuz. Onların kılıkları altında siz varsınızdır sanki. Sizinde Başınıza geldi mi bilmem. Hani insanın kafasında belirsiz bir düşünce yer eder ya da silik, karanlık bir hayal belirir. Derken bir de bakarsınız ki kitapta bütün bunlar gayet açık, belirli biçimde anlatılıvermiştir.
Sayfa 135
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
“Bütün dünya, onun bir zamanlar var olduğuna ve benim onu kaybettiğime dair korkunç bir hatırlatmalar yığını.”
“Kendi benliğiyle ilk kez karşılaştı.”
“Rüzgâr bile geçip giderken, bazı duygular yerleşir insana.”
“Zaman geçmiyor aslında; biz bazı anlarda eksiliyoruz.”