"Acaba diyorum, tökezleye tökezleye yürümemize neden olan bisiklet lastikli ayakkabımız olması, hiç ayakkabımız olmamasından daha mı iyi? Ama hiç ayakkabımız olmasa, sınıftaki o bütün çocuklarla bir birlik oluşturabilirdik. Oysa bisiklet lastikli ayakkabılarla Malachy ile tek başımıza kalıyoruz ve kendi savaşımızı vermek zorundayız."
Sevginin niçini olmaz ki efendim... Düşünsem belki makul bir sebep bulabilirim. Fakat bu hakiki sebep olmaz. Çünkü biz önce severiz. Sonra sevdiğimiz şeyin güzel taraflarını bulmaya çalışırız.