"Kimselere kendi adıma kinim, nefretim yok. Sade insanoğlunun niçin bu kadar alçaldığını, niçin bu kadar budala olduğunu hâlâ anlayamadığıma yanıyorum."
"Neyi seversen, o olursun.
Sevgi simyadir.
Asla yanlış şeyi sevme çünkü seni dönüştürecektir. Hiçbir şey sevgi kadar dönüştürücü değildir.
Seni daha yükseklere, doruklara çıkabilecek bir şeyi sev. Senin ötende bir şeyi sev."
"Normal bir insan olmaya zorladılar, bana boş yere vakit kaybettirdiler.
Olmayınca da, anormal dediler.
Ben de kendimi anlamadım; bütün hayatım boyunca normal bir adam olmaya çalıştım."