"Aşk denen şey bazen yürür, bazen uçar, bazen koşar biriyle birlikte ; bir başkasıyla ölümcül yürüyüşe çıkar ; üçüncüyü buzdan heykele çevirir ; dördüncüyü atar alevlerin içine. Birini yaralar ; öldürür ötekini. Aynı anda çakıp sönen bir şimşeğe benzer. Geceleyin saklar şafakta zapt edilecek olan kaleyi. Çünkü dayanacak güç yoktur karşısında. "
Van Houten. Bu dünyada incinip incinmeyeceğine dair tercih yapma şansın yok ancak seni kimin inciteceğini seçebilirsin,ihtiyar. Ben kendi tercihlerimden memnunum. Umarım o da tercihlerini sever.
Seviyorum, Augustus.
Seviyorum.