Uzaktan sevmek......Herkes yapamaz.
Bir hayaletmiş gibi uzaktan izlemek, uzaktan kıyamamak, uzaktan sövmek, uzaktan bakmak, uzaktan karışamamak ve çıldırmak, uzaktan vaçgeçmemek ve en ağırı da, bedenlerimizin arasında santimler varken ruhlarımızda kilometrelerin olması.
O ve ben ayrı ağaçların yapraklarıydık. Biz, kalıbını bile oturub bir tutamıyordum ikimizi. Benim özüm ona zehir, onunki bana zehirken bile şifaydı.