Zübeyde Arslan

Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Zübeyde Arslan

, bir kitabı okumaya başladı
Yaşar Kemal
8.6/10 · 1.538 okunma
Simeranya isimli okura yanıt verildi
Zübeyde Arslan
Teşekkürler.
Kimileri, " Sev beni!" diye inler, kimileri de, " Sevme beni!" diye. En kötü ve en mutsuzları da, " Beni sevme ama yine de bana sadık kal!" der.
N.A isimli okura yanıt verildi
Zübeyde Arslan
N.A İnşallah😊
Kimileri, " Sev beni!" diye inler, kimileri de, " Sevme beni!" diye. En kötü ve en mutsuzları da, " Beni sevme ama yine de bana sadık kal!" der.
N.A isimli okura yanıt verildi
Zübeyde Arslan
İlk iş almanız olsun o halde çok beğendim 😊