"İstemeden varım, istemeden öleceğim. Olduğum şeyle olmadığım şey arasında, hayal ettiğim şeyle hayatın beni yaptığı şey arasında bir boşluğum..."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" 'Belki' de kaçmak değil, içimde kaybolduğum bu anların içinde, kendimi bilmeyi öğrenmektir aradığım. 'Şu'lara varmak bir hedef gibi dursa da asıl yolculuk, 'bu'ların içinde, her şeyden ve herkesten uzaklaşırken kendime yaklaşmamdır. Zaman, aradığımı sunar mı bilmiyorum ama bu arayışta şekillenen yolculuk 'belki' de kendimi tanımamı sağlayacaktır. Şu an bir yolculukta mıyım? 'Belki'lerle önümü aydınlatıp yürüdüğüm 'şu' yol beni 'bu' anların ötesine götüremiyor ve yine 'belki' de bu yolculuktur beni kendime ulaştıracak olan...
En az benim kadar yoruldu gittiğim şu yol
Bir ihtimal yok artık bu muhtemel SON...
bu yerde,bu zamanda,bu yaşımda kayboluyorum
"bu" olan her şeyden uzaklaşmak istiyorum
arayışını her daim hissettiğim "bu" larda yaşamak istemiyorum
gerçekten uzak mıdır zaman
bulmayı umduğum "şu" lara varmanın
ya da barındırır mı arzu ettiklerimin beklentisini