Mutluluk ümidi kalmamıştı.Masala olan inancını da yitirmişti.Artık istediği sadece rahat bir uyku,kıskançlıklarla,kuşkularla,kederli düşüncelerle parçalanmamış sıradan,huzurlu bir gündü.
Sen sensin.Devam et ,ara, senliğini, mutluluğunu,özgürlüğünü ara. İnsanları tanıyorsun,tanıdıkça yıkılma, ezilme... Aksine doğrul, kalk.Sen o beğenmediklerinin önünde ezilme,onlar gibi olma.Onların kötülüğünü içinde taşıma. Güçlü olduğuna inan.Bizim durumumuzun çözümü bu,güçlü olduğuna inan.