İlişkilerde hangisinde yer alıyoruz diye sormadan hayatın bir çok yerinde 'kurban, kurtarıcı ve zorba' olduğumuzu, bunun bir döngü olduğunu ve bu döngünün farkındalık geliştirmeden asla yok olmayacağını en anlaşılır dille anlatan kitap. Okumak yetmiyor, gerçekten yaşamaya değer bir kitap. Her insan yüreğine lazım.