Bahar

Bahar
Kitapları çok seven bir öğretmen güncesi…
"Ayrılık dedim, kavuşma dedim İnsanın içini dökmekten vazgeçmesi dedim."
Sayfa 26
Reklam
"Sevmekten korkuyorum. Başka arzular, ihtiraslarla atıldığım yolda beni avare ve çırılçıplak, başı her manada boş bırakacak yalnız bir şey olduğunu biliyorum ve ondan karanlıktan, riyadan, zulümden, hürriyetsizlikten korkar gibi ürküyorum."
Sayfa 75
"Eğer kendi ruhumuzun yöntemleri konusunda bilgimiz hamsa, ondan beslenemeyiz, çünkü bu bilgi henüz olgun değildir. Olgunlaşma zaman ister ve kökler toprakta yollarını bulmalıdır ve en azından bir mevsim geçmelidir; kimi zaman birkaç mevsim geçmesi gerekir."
Sayfa 436