Nur

Nur
@_Debussy
Her şeyden önce sen
"Artık ayrılmamız lazım.Dediğim gibi, sana en küçük bir faydam olacağını bilsem her şeye tahammül eder ve kalırdım. Halbuki selametinin yalnızlıkta olduğunu görüyorum.Hâlâ, bugün bile şuna kaniim ki, bir müddet daha bocaladıktan sonra, yolunu bulacaksın, fakat yalnız olman lazım ...Ne olurdu? Birbirimize birkaç sene sonra tesadüf etmiş olsaydık! O zaman hayatımız belki bambaşka bir şekil alırdı. O zaman sana tabi olur ve bundan zevk duyardım. Fakat şimdi, hiçbir faydası olmadığını bile bile, yanlış ve manasız bulduğum şeylere oyuncak olmak, bütün sevgime rağmen imkansız...
Sayfa 230·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Her insanın ruhunun diğer insanlarla bir şeyler paylayması, gezip görmesi gerekir.
Sayfa 16·Kitabı okudu
Alıntı
Puan vermedi·120 syf.··
2024 21. kitabı
“Baharda kışı, Kışın da baharı özler insan. Ne uzaksa onu özler… Kavuşmak şart mı ? Boşver! Bazı şeyler yokken güzel…”
Yalnızlık PaylaşılmazÖzdemir Asaf · Yapı Kredi Yayınları · 202117,4bin okunma
Her insanın bir başkası için sonsuz bir muamma oluşu, üzerinde düşünülmesi gereken muazzam bir hakikattir.
Sayfa 15·Kitabı okudu
"Gelmiş geçmiş en iyi günlerdi, gelmiş geçmiş en kötü günlerdi; hem bilgelik çağıydı hem ahmaklık; hem inancın devriydi hem şüpheciliğin; hem aydınlık hem karanlık bir mevsimdi; umudun baharı, umutsuzluğun kışıydı ; hem herşeyimiz vardı hem hiçbirşeyimiz yoktu..."
Sayfa 3·Kitabı okudu