"Zenginlik insana ait bir özellik değil"diyorum."Para insanın doğal bir parçası değil;kaybolabilir, çalınabilir,soyut bir kavram, birtakım sıfırlar...Zaten hayatta anlamlı olan değerler parayla sahip olunamayanlar.Kitap, çalışacak insan,eşya alabilirsin;ama bunlar bilginin, dostluğun, paylaşma duygusunun yerini tutamaz.Oysa zengin aptallar paranın çok önemli olduğunu sanıyorlar,bu yüzden de servetlerinin kendilerine ruhsal bir ayrıcalık, özel bir mutluluk getirmesini bekliyorlar.