HA

…. O zamanlar bunların farkında değildim. Olup bitenleri ve kendimi nasıl uyuşturduğumu, *durduğumda* anladım. … (İki Elma)
Sayfa 161·Kitabı okudu
Reklam
Sürekli beni eleştiren kendimi, hiç sevmiyorum diyemeyeceğim, çünkü aslında eleştirilen beni sevmiyorum. (İki Elma)
Sayfa 157·Kitabı okudu
- “Nasıl toparladın Kâmil? Nasıl böyle mutlusun?” - “Toparlayamadım doktor” dedi. “Emin ol kimse toparlayamıyor. Sadece herkes başka türlü dağılıyor…” (Kâmil’in Denizkızı)
Sayfa 141·Kitabı okudu
Kâmil’ e derdini ver biraz da ben taşıyayım demek istedim ama kederlerin elle tutulmadığını yeterince deneyimlemiştim. (Kâmil’in Denizkızı)
Sayfa 140·Kitabı okudu
İçimde şarkı söyleyen kuşum havalanmıştı.
Sayfa 18·Kitabı okudu
Reklam