"Hoş bir sakinliği, huzuru aynı zamanda acıyı kucaklıyordu Sonbahar. Ruhumda Bıraktığı Ayrı Bir Tat Vardı. Çiçeklerin cenazesiydi bu mevsim.Yağan yağmur,göz yaşları..."
"Sen uçurumdan düştüğünde yanında öylece yatan Özgür cesedi varya...
Kabusunu dinlediğimde onu bir sebepten kıskandım.
Ölü olmak... Ve yanında uyumak... "
Eğer bir krallık halkını koruyamıyorsa, halkı baskıyla kötü yönetiyorsa,halkı soyarak dilenci muamelesi yapıyorsa,perişan ediyorsa,krallığını bırakıp gitmesi o tahtta hala oturmasından çok daha hayırlıdır.