Şanssızların en şanslısı, mutsuzların en mutlusuyum.
"Dün artık tarih oldu,
Yarın ise bir bilmece...
Ama bugün sana bir hediyedir.
Bunun kıymetini bilmek gerekir..."
Şimdi anladım ki kötülük kötülükle çoğalıyor, insanlar ne kadar kötülüğün ardına düşerlerse ona o kadar çoğaltıyorlar.
Demek ki kötülük kötülükle ortadan kalkmıyor. Peki öyleyse neyle kalkıyor?