G

“Şu saatte, tüm ülkem bu dünya. Bu güneş ve bu gölgeler, bu sıcak ve havanın derinliklerinden gelen bu soğuk: her şey gökyüzünün tüm doluluğunu acıma duyguma doğru boşalttığı bu pencerede yazılı olduğuna göre, ölen bir şey var mı, yok mu, insanlar acı çekiyorlar mı, çekmiyorlar mı diye düşünmem gerekir mi?
Sayfa 11 - Can Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
G isimli okura yanıt verildi
G
Hayır, gerçek olmaktır önemli olan, hepsi girer bunun içine, insanlık da basitlik de.
Reklam
“Şu saatte, tüm ülkem bu dünya. Bu güneş ve bu gölgeler, bu sıcak ve havanın derinliklerinden gelen bu soğuk: her şey gökyüzünün tüm doluluğunu acıma duyguma doğru boşalttığı bu pencerede yazılı olduğuna göre, ölen bir şey var mı, yok mu, insanlar acı çekiyorlar mı, çekmiyorlar mı diye düşünmem gerekir mi?
Sayfa 11 - Can Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
G
Şunu söyleyebilirim, az sonra da söyleyeceğim: Önemli olan insanca ve basit olmak.Tersi ve Yüzü
Programa uymamak :)
Sanırım şu sıra en büyük sorunum ayırıp sıraladığım kitaplar varken hesapta olmayan bir yazar ve kitabını okumak ve zamanı yetiştiremek kaygısı ☹️
Programlama
G
Yenilginin kehaneti.. 😔
Dreamer!
“ Kendini çürümekten sakınmak için, içinde yetersizlik bilincini, çatışmalarını, kendine acımanı ve seni bağımlı, korkak, şüpheci ve mutsuz kılan hipnoz uykunu kesinlikle yenmen gerekir.” ”İnsanların dünya tarifine olan sarsılmaz inançları onların zayıflıklarının kaynağıdır, yaşamlarındaki olayların ve yaşam oynunda her birine dağıtılan rollerin son açıklamasıdır.” ”Sıradan insan düşlemez, o sadece kendisine dayatılan hipnotik bir hayat masalına körü körüne itaat eder. Eşsizliğini, yaratıcı doğasını çoktan unutmuştur çünkü, kendisine erişme imkanı yoktur... O kendisini tanımaz.”
Sayfa 174 - Sinedie Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
G
“There are no failures in life but only effects.” “Yaşamda yenilgi diye bir şey yoktur; sadece sonuçların getirdiği etkiler vardır.” Tanrılar Okulu Stefano D'Anna