Tᴜ̈ʟᴀʏ✵

Tᴜ̈ʟᴀʏ✵
Hafiften kafadan gidik oluşumun prenses kimliğime ayrı bir hava kattığını düşünüyorum Gülümseyerek gitmeli, başka çare yok.!
yazmak ..yaralı olmak demektir... günaydınnnnn ahaliiii
Başka kimseyle konuşmak istemediğime göre, bu defter kaydetsin beni; dert ortağım olsun. "Kimseye söyleyemeden, içimde kaldı, kayboldu," dediğim düşüncelerin, duyguların aynası olsun. Kimse dinlemiyorsa beni ya da istediğim gibi dinlemiyorsa günlük tutmaktan başka çare kalmıyor. Canım insanlar! Sonunda, bana, bunu da yaptınız
Sayfa 4
Edebiyat
Reklam
abilerin en güzeline ... belki bir gün uyanırsın diye ...
İnsan sadece ilk cinayetinde katil olur. Sonrakiler sıfatta bir değişikliğe neden olmaz
Sayfa 9
1000Kitap
Ne çabuk unuttuk ölümü imtihanıDünya bir glgelikti oysa
Çünkü insanlar arasında en çok aldanan başkasının dünyalığı için kendi ahiretini satan kimsedir
Sayfa 154
1000Kitap