Ayşegül

Ayşegül
@_Mamafih_

Ayşegül

, bir kitabı yarım bıraktı
James Clear
8.3/10 · 21,2bin okunma
Reklam

Ayşegül

, bir kitap okudu
7/10
·336 syf.··
Beğendi
·
2023 6. kitabı
Halid Ziya Uşaklıgil
7.7/10 · 22,9bin okunma
Aşk-ı Memnun
7/10
·336 syf.··
Beğendi
·
2023 6. kitabı
Kitabını okumadan önce dizisini izledim bu kadar popüler olan diziyi izlemek daha sonra kitabı okumak istedim . Dizi kendi çapında benzetilmeye çalışılmış, tabiki kitabın aynısı değil ama çalıkuşu gibi de aralarında o kadar fark yok . TRT nın yaptığı dizi var o kitabın aynısı birebir biraz da ordan izleyerek kitabı anlamaya çalıştım şimdi ne kadar Bihter kötü kadın gözükse de bütün suç Behlül de hem korkak hem çapkın hem ne istediğini bilmeyen hem de yarı yolda bırakan. İlk önce peyker sonra bihter sonra nihal hepsi Behlül yüzünden. o evde Behlül olmasaydı hiçbiri olmazdı . Bihterin kafasını karıştıran da hep Behlüldü . Ve Behlül harici herkes bedel ödedi . Nihal ve adnan bey'in geçmişleri hep onları üzecek Bihter canından oldu Behlül kaçtı gitti . Karakterlerin iç dünyasını anlatan bir roman dili zor olsada akıcı ve sürükleyici bir roman .Nihal babasına çok düşkün bir kız ve babasıyla arasına kimsenin girmesini istemiyor aslında sadece babasına düşkün değil biraz ilgi isteyen biri herhangi bir olumsuzlukta onu sevmeyeceklerini düşünüyor . O yüzden eve Bihter gelince kendisine olan ilginin biteceğini düşünüyor Bültent'in Adnan Bey'in Behlül'ün matmazel'in kendisini sevmeyeceğini düşünüyor ve Bihter'in onları kendinden uzaklaştırdığını düşünüyor. Bihter annesine ne kadar benzememeye çalışsada annesinin kızıydı ve onun yolundan gitti . Bihter de evde nihali sevmeye çalıştı diğerlerini çalışanları ama onlar izin vermeyince Bihter de bu durumdan sıkılmıştı ve genç kız olduğu için dahada cok sıkılıyordu.ve karşısına Behlül çıkınca bu yasak aşk başlamış oldu
Edebiyat & Roman
Aşk-ı MemnuHalid Ziya Uşaklıgil · Referans Yayınevi · 201622,9bin okunma
Piadra Irmağı' nın kıyısında oturdum ağladım
Puan vermedi·212 syf.··
2023 5. kitabı
Paulo coelho'nun simyacı romanından sonra okuduğum kitabı . Paulo coelho' yu seviyorum çok güzel bir anlatımı,sade , açık net bir şekilde güzel öyküleme yöntemiyle anlatıyor ve içinde küçük güzel hikayeler de bulunuyor okurken çok keyif aldığım bir yazar.piadra ırmağının kıyısında oturdum ağladım kitabı tanrının kadın yüzünü anlatıyor . Bir adam dinine çok düşkün ve onu çok seven pilar onu tanrıdan bile kıskanacak kadar seven pilar. Aşkın arka planda olduğu ve dinin daha ön planda olduğu bir anlatım o inanç etrafında daha da bağlanılan bir aşk . Ben okurken çok sıkılmadım ama biraz zor bitirdim . Çünkü Hıristiyanlık dinini anlatıyordu ilk başta dikkatimi çekse de bu kadar dinin yoğun olarak anlatıldığı bir kitap olarak okumakta zorlandım . Mitoloji olarak ve din olarak çok güzel aktarmış ve dinini çok güzel işlemiş .belki de biraz fantazi geldiği için bana sıkılmaya başladım ama dediğim gibi çok sıkılımadım çok güzel ve narin bir kitap
Edebiyat & Roman
Piedra Irmağı'nın Kıyısında Oturdum AğladımPaulo Coelho · Can Yayınları · 201910,6bin okunma