Kırık Mavi

Kırık Mavi
@_Mavi_Hely
Yaşarken ben içimde bir ceset yarattım Çabalarım, boş gezenin hep gözüne battı
Geçmişimizi düzeltebilseydik eğer neye dikkat ederdik?
Hayata Dair
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayırlı bayramlar🤍
Kadın, erkek gibi düşünmeye, erkek gibi davranmaya, erkeğin sadece bir gölgesi ol-maya; ama asla kendisi olmamaya zorlandı. Bu kesinlikle çirkin bir şeydir ve kabul edilemez bir şeydir. Ben bunu koşulsuzca reddediyorum. Kadının kendi tarzına izin verilmelidir. Onun erkeğin bir karbon kopyası olmaması gerekir, onun erkek gibi düşün-memesi gerekir. O, kendisi gibi düşünmelidir, o kendisi olmalıdır ve bu, dünyaya muazzam bir kutupsallık verecektir. Erkek ve Kadın Olmanın Ötesi
Sana Not Bıraktım Şuan keşke yapmasaydım dediğiniz bir şey var mı?
1K
Toplum
Bence bu alıntı insanın sorgulamadan yaşamasına en güzel örnektir…

şeyma

@Seyma13
·
Haklısın, insan yiyecek bir lokma ekmek buldu mu haline şükredip yaşıyor.
Sayfa 10 - Bonnemort·Kitabı okudu
Edebiyat