Deirdre

Deirdre
@_Maviigecee
neyim olursan ol hayal kırıklığım olma oralar çok kalabalık taniyamam seni...
Reklam
Aptal yerine konduğumu algılıyorum.. beni öfkelendiren ve korkutan şey de o oluyor.. sezinlemekle ilgili hiçbir derdim yok ama ya konduramıyorum ya karşımdakine güvenmek istiyorum çünkü hayatım zaten güvenmeye çalışmak üzere kurulu..
İnsan ve Hayat
"Bir insanın elinden mutluluğunu alırsanız geriye neyi kalır..? İnsanlardan neyi aldığınıza dikkat edin.."
Alıntı
boş yere canı yanmaz insanın.ya bir eksiklik vardır geleceğe dair,ya da bir fazlalık vardır geçmişten gelen.
"beni hemen anlamalısın çünkü ben kitap değilim, çünkü ben öldükten sonra kimse beni okuyamaz, yaşarken alışılmaya mecburum"