Deirdre

Deirdre
@_Maviigecee
Dokunsalar ağlayacakmışsın, dokunmamışlar yine de ağlamışsın...
Reklam
Sevgili Dost, Herkesin seviyormuş gibi yaptığı, ancak sevginin ne olduğunu pek az kimsenin bildiği bir zamanda yaşıyoruz. Belki de bütün zamanlar böyledi.
“Sahi nereye olduğunu bilmeden saatlerce yürüten o derdi kime nasıl anlatacaksın?”
Sonra güldü. Bütün yüzüne yayılan, açık, temiz, yalansız bir gülüşle güldü. Eski bir dosta güler gibi güldü.. Bir müddet çaldıktan ve beni bir kere daha, bu sefer gözleri ve başıyla selamladıktan sonra başka masalara gitti.
Neden hiç mutlu değilsin Zeze? _Neden mutlu olmalıyım? Çünkü dünyaya bir kez geliyoruz. _iyi ki bir kere geliyoruz portuga. Neden? _ikinci bir hayatı kaldıramazdım.
Reklam