📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Timur Bey, bana öyle geliyor ki bir toplumda kadının ve çocuğun değerini inceleyerek o toplumun ne kadar sağlıklı bir kültürü olduğunu belirleyebilirsiniz.
Elvis adında bir çocuğun yaramazlıklarını anlatıyor en kaba tarifle. Ama aslında bu çocuğun hiperaktif olduğunu ve bu yüzden öğrenme güçlüğü yaşadığını anlamıyor kimse. Anlaşılmadığı yalnız hissettiği için de daha da zararlı şeyler yapmaya başlıyor. Duygusal olarak etkiledi beni. Çok da tatlı ve aslında anlamlı bir kitap çocuklar için bence. Böyle bir çocuğa yalnız olmadığını hissettirmek için okutturulabilir.