-Sürekli bir bölüm daha diyerek uykusuz kalırsın.
-Gerçek hayattaki insanlar yetersiz gelmeye başlar.
-Belki okurum diye her gittiğin yere en az 1 kitap götürürsün.
-Kitap bitince anlamsız bir boşluk hissine kapılırsın.
-Alıntı yapma hastalığın başlar. Sürekli yazarlardan, kitaplardan alıntılar ile konuşursun.
Bu cahil insanların sıkılmasına sebebiyet verir.
-Raflar yetmez, kitap aldıkça kitaplık almaya başlarsın.
-Bir gün kitap okumayınca vicdan azabı hissedersin.
-En büyük zararı ise sosyal medyadan uzaklaştırır.
Faydalarınıda yazıp aydınlatın bizi.. ;)
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!