Bu dar dünyada yaşamanın acısını her halükârda çekeceğim,
Fazla yaşlıyım, sadece oyun oynamak için,
Fazla gencim, bir dileğimin olmaması için.
Daha ne verebilir dünya bana?
İnsan kendini sonuçların ortasında bulur ve sebepleri sorgulamaktan kendini alıkoyamaz; rahatlığına düşkün bir varlık olduğundan, en yakın olana uzanır, en iyi olana değil. Böylece huzur bulur, bu bilhassa genel insan aklının tarzıdır.