Yabancısı olmadığım tek olgu var. O da kendi varoluşum. Belki tek mutluluğum bu. Tek bağlantım. Kendimi kavrayamazsam, tüm varoluşum yitmiş demektir.
Tezer Özlü
Aklıma cibinlik kullanmadan uyuyan yaşlı bir albay geldi. Uşağına niye böyle yaptıklarını sorduklarında 'Geceleri efendim sivrisinekleri fark edemeyecek kadar sarhoş oluyor; sabahları da sivrisinekler efendimi fark edemeyecek kadar sarhoş oluyorlar,' cevabını almışlar.