Okuduğum en etkileyici edebi eserlerden.
Hazmetmesi güç. Tekrar tekrar okunmalı.
İlk kısmı okurken sıkıldım, bunaldım, fenalık bastı ve ara verdim sürekli.
Sonunda dün o 50 sayfalık bölüm bitti ve bugün de kalan 100 sayfa aktı gitti. Yani ilk kısmı atlatın gerisi gelecek.
Yeraltı adamına ister istemez hak vereceksiniz ve sondaki patlayıp taşmasını normal karşılayacaksınız.
Bu kişilik binevi zorunda meydana çıkmaya
Daha fazla söze gerek yok.