Dünya zaten yeteri kadar kalabalık ve gürültülü. Bazen insanın kendi ile dertleşebilmesi için, iç sesini duyabilmesi için dünyanın sesini kısması gerekir.
Yüzlerce kişisel gelişim kitabı okuyarak harcayacağımız zamanı, oturup “Kendin için istemediğini, başkası için de isteme, “hadisi şerifini düşünmeye harcasak daha iyi olmaz mı?